Klantenservice

Welkom bij Klantenservice van Vonk interieur & design. Hier vind je alle informatie over vragen over? Ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres.

Bestellen

Je bestelling gaat via de shop van Vonk interieur & design. Het kan zijn dat wij de opdracht doorgeven aan de New Design Icon zodat deze je product direct kan opsturen. Je ontvang altijd een opdrachtbevestiging met al jouw gegevens en de producten die je hebt aangeschaft.

Zolang je nog geen order hebt geplaatst en afgerekend, kun je de producten in je winkelmand zonder probleem weer verwijderen. Ook kun je het aantal te leveren items nog wijzigen. Mocht je bijvoorbeeld een verkeerde maat of kleur hebben opgegeven, verwijder het product dan eerst uit je winkelmand en voeg daarna de correcte versie toe.

Nadat je je order hebt afgerekend kun je deze helaas niet meer wijzigen. Dat geldt ook voor het verzendadres. Wel kun je de order annuleren en een nieuwe order plaatsen. Lees hier meer over het annuleren van een order.

Neem als je alleen je verzendadres wilt wijzigen contact op met onze Klantenservice, bij voorkeur via ons Contactformulier.

Mocht er iets zijn misgegaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via contact@vonkinterieurdesign.nl

Betalen

Je kunt bij Vonk interieur & deisng betalen met Mollie.

Annuleren

Wil je jouw order annuleren? Dat kan binnen 14 dagen na het plaatsen van je order, op de gepersonaliseerde producten na, die dienen gelijkt geannuleerd te worden. Gebruik hiervoor ons annuleringsformulier.

Hebben wij je bestelling nog niet verzonden, dan stopt deze uiteraard de afhandeling van je order. Je hebt in dit geval nog geen e-mail met een verzendbevestiging ontvangen. We storten het bedrag van de order inclusief de eventueel betaalde verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op de rekening die je bij het betalen van de order hebt gebruikt.

In dit geval heb je een e-mail met een verzendbevestiging ontvangen. Je zult nu alle bestelde producten direct na ontvangst moeten retourneren. We raden je aan om deze bij aflevering direct mee terug te geven aan de bezorger.

Zodra wij de bestelde producten retour hebben ontvangen en hebben geaccepteerd, storten we het bedrag van de order en de eventuele verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op de rekening die je bij het betalen van de order hebt gebruikt.

Het is belangrijk dat je desgevraagd kunt aantonen dat je alle bestelde producten binnen 14 dagen hebt teruggestuurd. Lees hier meer over hoe en onder welke voorwaarden je een product retourneert.

Retour

Verkeerde product besteld of ontvangen? Of het product voldoet toch niet aan je verwachtingen? Bij Vonk interieur & design heb je het recht om een gekocht product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dat is wel aan een aantal voorwaarden verbonden:

– je mag het product nog niet gebruikt hebben
– het product moet in de originele staat verkeren
– producten die speciaal voor jou zijn gemaakt kun je niet retourneren

Om een product te retourneren maak je gebruik van ons Retouraanvraagformulier. Hiermee maak je je retour kenbaar aan Vonk interieur & design. Meer producten retourneren? Herhaal de retouraanvraag dan voor ieder te retourneren product.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op over hoe je het product kunt terugsturen naar de shop waar je het hebt gekocht.
Stuur het product indien mogelijk in de originele verpakking terug met het verzendbedrijf van jouw keuze. Vraag altijd om een verzendbewijs, zodat je desgevraagd kunt aantonen dat je het product daadwerkelijk hebt teruggestuurd.

De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, storten wij het bedrag van je aankoop binnen 5 werkdagen terug op de rekening die je bij het betalen van de order hebt gebruikt.

Stuur je alle bestelde producten uit een order retour, dan betalen wij ook de eventuele verzendkosten van de order terug.